venerdì 17 aprile 2020

OVUNQUE POSO LO SGUARDO... / UNNI MI VUONTU VUONTU... Una poesia del 2000


Da una raccolta inedita




unni mi vuontu vuontu ci si tu

                                                                                                                   Accussì accumincià la storia mia pi…


 M’acchiana comu un gruppu la Pruvenza
lu tò ricordu
lu vinu di sciatò

Vitti Camargue
vitti muntagni
vitti allegri festi di paisi
festi di ficu
 festi ccu la luna
festi…
dunci dunci di piruna.
Una, d’agustu, mi fa suspirari.

Nivuru cielu.
Hiavuru di fumu.
Piecuri arrustivanu  a lu spitu.
Taliavamu  dintra un cannocchiali
Cuntavamu l’aneddra  - eranu novi? - 
di Giovi forsi Uranu o… di Nettunu. 
Cuntavamu li maculi a  la luna.

Oh, chi sirintina!
 Eramu allatu.
Eramu filici cieli cieli.

Iu vitti Giovi
tu vidisti Marti
nni li stiddri
acchianammu
 a la piduna.
Cu si la scorda cchiù
ddrà sirintina!

Ora lu cielu
nun puozzu cchiù taliari.
Mi nni scappavu. 
Un ci turnavu cchjù.

Unni mi vuontu vuontu
 ci si tu.

Contrada Serrone, 14 luglio 2000







ovunque poso lo sguardo

                                                                                                 
“Ora ecco in qual modo principiò
                  la mia terribile passione per…”
                  Arrigo Boito, Senso.


                  Terribile?!

                        
Mi sale come un groppo la Provenza
il tuo ricordo
il vino di chateau

Ho visto la Camargue
ho visto montagne
ho visto allegre feste di paese
sagre del fico
 e feste con la luna
feste…
 dolcissime delle prugne
qualcuna mi rode
una, d’agosto, mi fa sospirare:
stelle del cielo
fumo odoroso
arrostivano pecore allo spiedo
guardavamo dentro un cannocchiale
contavamo gli anelli – erano nove? –
di Giove forse Urano o di Nettuno
Contavamo le macchie della luna.

Oh, che serata!
Eravamo accanto.
Eravamo felici per i cieli.

Io ho visto Giove
Tu hai visto Marte
Siamo saliti sulle stelle a piedi.
Chi può scordarsi
quella serata?

Da allora non posso
 alzare gli occhi al cielo.
Sono fuggito.
Non ci tornai più.
Ovunque poso lo sguardo
ci sei tu.

©piero carbone



ph ©piero carbone

Nessun commento:

Posta un commento